Onze stad krijgt er een krachtig symbool bij! Studio DDO heeft in opdracht van Stichting Citymarketing Amersfoort een nieuw icoon ontworpen van de Sint-Joriskerk. Dit herkenbare beeld versterkt Amersfoort als erfgoedstad én vergroot de trots van inwoners.
De Sint-Joriskerk is het oudste rijksmonument van Amersfoort en nog altijd een levend centrum voor ontmoeting, bezinning en cultuur. Al eeuwenlang bepaalt deze kerk het stadsbeeld en speelt het een belangrijke rol in het hart van de stad. Met het nieuwe icoon krijgt dit historische monument een frisse, visuele vertaling dat door Citymarketing Amersfoort ingezet wordt voor de 'Wij Amersfoort' campagne.
Het nieuwe icoon van de Sint-Joriskerk maakt deel uit van een reeks stadsiconen die studio DDO voor Citymarketing Amersfoort ontwikkelt. Wie goed om zich heen kijkt, spot de iconen overal: op de schermen in Pathé, digitale abri’s langs de ring en zelfs als stickervellen bij Green Outlet Amersfoort. Sinds kort zijn ze ook te vinden op de exclusieve Amersfoort sjaals waarmee je je stad kunt dragen!
Dankzij de ruimhartige steun van het Amersfoortse bedrijfsleven, dat reclameruimte beschikbaar stelt, krijgen deze iconen een prominente plek in de stad. Binnenkort is het nieuwe icoon van de Sint-Joriskerk te zien in diverse citymarketinguitingen. Blijf op de hoogte via wijamersfoort.nl!