Drie awards voor LVB bij The European Content Awards

Foto: LVB

Het allround marketingcommunicatiebureau LVB heeft als enige Nederlandse bureau maar liefst drie awards binnengesleept op de internationale European Content Awards (ECA). Met twee cases voor de opdrachtgevers ABN AMRO MeesPierson en Diabetesvereniging Nederland heeft het bureau drie prijzen gewonnen.

The Exit Years voor ABN AMRO MeesPierson valt in de prijzen in de categorieën: ‘Finance Content Campaign of the Year’ & ‘Video Content Campaign of the Year’. De campagne Connect to your heart voor Diabetesvereniging Nederland wordt bekroond met een award in de categorie ‘Health Campaign of the Year’.

Echte verhalen van échte mensen

Jordy Hubers, Content Director bij LVB en één van de bedenkers van The Exit Years: ‘Voor ABN AMRO MeesPierson hebben we inmiddels al veel ervaring opgebouwd met mooie content cases, maar The Exit Years was een hele speciale. Op het snijvlak van ratio en emotie hebben we gezocht naar echte verhalen achter bedrijfsverkoop, dat blijkt een gevoelige snaar voor ondernemers.’ Ook in de Connect to your heart-campagne staan echte verhalen centraal. ‘Bij campagnes die gaan over ziektes of aandoeningen, is integriteit extra belangrijk’, aldus Hubertien Huurman, verantwoordelijk voor team LVB Health waarbinnen de campagne tot stand is gekomen. ‘De doelgroep ziet en voelt dat het oprecht is en dan heeft content ook de impact die je als afzender wil maken.’

Over de European Content Awards

De European Content Awards zijn in het leven geroepen om de uitmuntendheid in het contentmarketing vak te vieren. De awards worden uitgereikt aan bureaus en teams uit heel Europa voor kwalitatieve contentcreatie, dat inhoudelijk sterk is én onder aan de streep winst oplevert. Er zijn in totaal 27 categorieën waarbinnen inzendingen worden beoordeeld door experts uit het vakgebied.

Aanmelden nieuwsbrief
Cookieinstellingen