JCI Eemland organiseert chocoladeletteractie voor het goede doel

Foto: JCI Eemland

Veel bedrijven geven rond Sinterklaas een attentie aan hun medewerkers en/of hun relaties. Al 16 jaar verkoopt JCI Eemland chocoladeletters voor het goede doel. Dankzij deze actie kunnen bedrijven bijdragen aan maatschappelijk verantwoord ondernemen en werkelijk kinderen helpen.

In 2020 is alles anders door de situatie waarin we ons bevinden. De nood bij de goede doelen organisaties is hoog dit jaar. Daarom zet JCI Eemland juist nu haar schouders extra stevig onder deze chocoladeletteractie. Wij geloven dat nu er veel wordt gewerkt vanuit huis de rol van relatiegeschenken daardoor nog belangrijker is geworden.

Gelukskoffer

Het gekozen goed doel dit jaar – social enterprise Gelukskoffer – is meer dan actueel door hun bijdrage aan het mentale welzijn van kinderen. Juist in deze tijd van onzekerheid hebben ze een voorsprong op hun veerkracht nodig. Dat doet Gelukskoffer door lessen in geluk te geven. Gewoon op school, naast rekenen en taal!
Er zijn zeven Lessen in Geluk: wat is geluk, geluk doorgeven, positief denken, dankbaarheid, zelfvertrouwen, toekomstdromen en talenten. Deze thema’s staan afgedrukt op een wikkel die speciaal is ontworpen voor deze actie van JCI Eemland en Gelukskoffer. We vinden het extra mooi dat onze actie iedereen een mogelijkheid geeft om hun geluk letterlijk te kunnen delen met kinderen.

Geluk delen

Wilt u of uw bedrijf ook bijdragen aan het geluk van kinderen? Bestel dan nu eenvoudig de (h)eerlijke chocoladeletters van Tony’s Chocolonely via onze webshop op www.chocoletterjci.nl. De uiterste besteldatum is 11 november 2020. Wees er dus op tijd bij! De chocoladeletters worden eind november 2020 afgeleverd. De volledige opbrengst van onze chocoladeletteractie gaat naar de Gelukskoffer. Dankzij uw steun kunnen zij nog meer kinderen lessen in geluk aanbieden!

Meer informatie

Op www.chocoletterjci.nl kunt u meer lezen over de chocoladeletteractie, JCI Eemland en Gelukskoffer. Voor vragen kunt u contact met ons opnemen via [email protected]

Reacties